вторник, 19 май 2015 г.

Умно куче



  Разговорът стана непренудено в магазина на "Екоасорти". Бивша колежка, с  която отдавна не се бяхме  виждали, купи три хляба. Попитах я:
  -  Гости ли очакваш?
  Какво ли ме интересуваше, но афинитетът ми към екзотичните "птици" пак ме подтикна  към ръба на пропастта, в която отдавна очаквах да падна и все не падах. Оперението няма нищо общо с вътрешното съдържание; хлябът бил за кучето, та кой кани току-така гости в тези трудни времена!
  - Куче ли имаш? - попитах с неодобрителен тон, какъвто ми е навикът.
  Отговорът беше обявяване на война:
  - Че то е по-умно от тебе, бе! - ни в клин, ни в ръкав изтърси екзотичната "птица".
  Е, допускам, че може да има и от мен по-умни мъже, но не и това куче. То е по-умно само и единствено от чорбаджийката си.
  Екзотична госпожо, обадете ми се някоя вечер, когато съпругът Ви трайно отсъства от града и Вие сте сам-самичка в апартамента, да дойда  на гости и си поговоря с Вашето умно куче.
  С нетърпение очаквам телефонното обаждане и онзи сладък „разговор”…!

Последователи