понеделник, 8 април 2013 г.

Туенти Сикс Килър


  Когато сънят дава идеята, а понякога и сюжета, остава само да подредиш нещата така, че да изглеждат реалистично, макар че това изобщо не е задължително. За да стигнем до съня, трябва да оформим някакъв сюжет по подобие на други сюжети, известни на широката публика.
  Като ловец на глави, тръгнал на лов на лесни пари, трябва да съм събрал всички обяви за издирвани престъпници,        
                                          W A N T E D !
                                             $  3 . 0 0 0
                                  I N   G O L D   C O I N S
                               D E A D   O R   A L L I V E !

общо двадесет и шест на брой,  гледал съм вероятно злобните им физиономии и докато реша с кого да започна, те създали престъпен синдикат за самоотбрана и тръгват по дирите ми. От мним ловец на глави или, ако ви харесва повече, от рейнджър бях станал преследвана мишена и когато откриха къде се крия, всеки от тях тръгна на индивидуален лов, което даваше съвсем слаба надежда, че ще мога да се измъкна невредим.
  Мястото на действието приличаше на скоро разорана космическа нива с огромни размери, на която браздите бяха дълбоки колкото един човешки бой, което затрудняваше видимостта. Всеки от бандитите, които ме преследваха, се опитваше да ме открие пръв, но шанса се падна на Люк Лявото Ухо. В мига, в който се обърна и ме видя, аз му изсъсках:"Гъкнеш ли, мъртъв си!"  Не ме чу, беше обърнат към мен откъм дясното си ухо, с което не чуваше, тръгва към последния си двубой и беше посечен. Посечен!!! Имах само сабя, бих казал двойна сабя, с две успоредни лезвиета.За Люк Лявото Ухо, по-точно за главата му, щях да получа 3,000 долара.
  Същата участ сполетя и останалите двадесет и пет издирвани престъпници, нито един от тях не пожела да се предаде жив поради неправилния превод на обявата. На английски е "мъртъв или жив", а на български е "жив или мъртъв". Те избраха английския текст и бяха посечени в честен двубой, в който едната страна получаваше награда, голяма сума пари в злато, ново прозвище, нещо като име на индиански вожд, а другата страна - смърт. Колко голяма беше станала сумата ми е трудно да кажа, наградата за всяка глава беше различна, не си носех канкулатора, а пресмятането на ум вече е забравено занимание и докато си блъсках ума с тази непосилна задача, сънят свърши, събудих се и първото нещо, което направих беше да избърша лицето си от прахоляка на смъртоносните схватки. Ако не беше сън, сега щях да съм very rich man (много богат човек).
  Това е, убиваш хора за пари! Дори и на сън не ви го пожелавам да го правите! Мръсен занаят! Много мръсен!!!
  Наричайте ме Туенти Сикс Килър!

Последователи