събота, 27 април 2013 г.

Да пеем на ум "другари"!


   Не е лозунг, останал от времето на заблудения социализъм, а вероятен логичен завършък на процесите, които текат от известно време в държавата ни, около жилището ми, около мен и вечния ми стремеж да бъда себе си, а не това, което от цяла вечност други хора се опитват да ми диктуват какъв да бъда, решили може би, че могат да решават вместо мен, но не могат! Аз решавам!!!
   За пръв път чух, че протестират от Набожната лицемерка в деня, в който я уведомих, че прекратявам познанството си с нея. В цяла България имаше протести против високите сметки за тока, после протестираха за какво ли не, докато накрая свалиха правителството, само в нашия квартал, блок 28, протестът на бивши и настоящи другарки, насядали по пейките, бил насочен против мен. Протестирали за това, че съм пеел на терасата си. Както обикновено става, има протестиращи, има и подкрепящи! Не можех да разбера само какво е причината; пари не им искам, нито пея за тях; пея за себе си, това е един вид психотерапия; нещо като противовес, контрамярка и възмездие за тяхното бясно клюкарстване.
  При второто уведомление разбрах и причината. Спря се пред мен в импровизирания покрай булеварда зеленчуков пазар, докато говорех с позната млада продавачка, една възрастна непозната (по-млада от мен) и ме заговори, без да се представи. Живеела в съседния блок срещу моята тераса и още от миналото лято много се изнервяла от песните ми. Обясних и, че песните ми са класическа българска естрада, не съм чалгаджия, затова смятам да продължа да си пея  и за в бъдеще. Тя ме заплаши, че щом е така, още утре ще се оплаче в полицията, ако не престана да пея, аз отвърнах, че няма да спра, защото  не нарушавам закона и изнервящата причина вероятно не са моите песни и песнопения, а нещо друго, но се въздържах да конкретизирам какви точно са подозренията ми.
  Искам да напомня на господа полицаите, които ще дойдат (ако изобщо дойдат) по оплакването на въпросната госпожа от съседния блок, да си носят отговор и на въпроса: "Ако някоя обезумяла от полов глад гражданка се оплаче в полицията, че се изнервя от това, загдето все още съм жив, аз ще трябва ли да се самоубия?!"

Последователи